אודות

נעים מאוד,

שמי ענת, ואני מטפלת הוליסטית ומאסטרית לשינויים עם ניסיון של למעלה מ-20 שנה בתחום הטיפול האנרגטי והתודעתי. את דרכי המקצועית התחלתי בתחום החינוך כמורה בכירה, אך תשוקתי לשינוי ולהתפתחות אישית הובילה אותי לעשות מפנה משמעותי ולהתמקד בריפוי וטרנספורמציה אישית.

ההתמחות שלי היא בשיטת הביואורגונומי, גישה טיפולית מתקדמת המשלבת עבודה עם אנרגיות ושינוי תודעתי. גישתי הייחודית משלבת בין הפן הפיזי, הרגשי והאנרגטי, מה שמאפשר טיפול מקיף ועמוק. אני ידועה ביכולתי לטפל בתודעה ולשנות דפוסי חשיבה מגבילים, תוך הבנה עמוקה של הקשר בין גוף ונפש.

אחד המאפיינים הייחודיים שלי הוא כוח הריפוי של קולי. לקוחות רבים מעידים כי השילוב של התדר והטון שלי, יחד עם התוכן שאני מעבירה, יוצר חוויה טיפולית עוצמתית ומשנה חיים.

לאורך השנים ליוויתי מאות לקוחות במסע האישי שלהם לשינוי וצמיחה, וראיתי שיפור משמעותי באיכות חייהם. אני גם מעבירה סדנאות וקורסים, ומשתפת את תובנותיי בהרצאות ובכתיבה.

אני מאמינה שלכל אדם יש את הכוח לשנות את חייו ולהגשים את הפוטנציאל המלא שלו. אני מחויבת ללוות את מטופליי בדרכם לגלות את העוצמות הפנימיות שלהם ולחיות חיים מלאי משמעות, שמחה ובריאות.

למי אני יכולה לעזור?

למי שמחפש ריפוי 

הצלחתי לעזור למגוון רחב של לקוחות עם כל מני תסמינים לא מוסברים שהיו נעוצים בעברם

למי שרוצה לסגור מעגל

מחפשים ואפילו לא יודעים מה? פחד לא מוסבר? התשובות בכם ואני יכולה לעזור לכם למצוא אותן

למי שמחפש שינוי

חסמים שאתם עוברים אותם ברגע זה נעוצים בעברכם, בואו נגלה אותם ונתגבר עליהם ביחד

למי שמחפש להשתפר

הצעד הבא בעתידכם יעול להיות נעוץ בעברכם, אוכל לסייע לכם לממש את הפוטנציאל

למי שמחפש להתמלא

הנפש שלנו, כמו כל דבר אחר מכילה אנרגית חיים שהולכת ומתכלה, ביכולתכם לשחזר אותה

ניסיון רב שנים
צוות מקצועי ומנוסה
זמינות גבוהה ושירות אישי
מאות לקוחות מרוצים
להתעלם ממה ש״מפעיל״ אותך, זה לא ריפוי. ריפוי מתרחש כשמשהו מפעיל אותך, ואתה נע דרך הכאב, ומצליח להוביל את עצמך, לסיפור חדש וסיום שונה.
צרו קשר והתחילו את הריפוי
המלצות מלקוחות